13-02-2020
תאונות עבודה סיכום שבועי. בשבוע ה-6 לשנת 2020 נפצעו 7 עובדים, 6 באורח בינוני ועוד אחד באורח קשה. שגרה זו של פציעות העובדים, אינה מגיעה לחדשות, התאונות אינן נחקרות על ידי הרשויות, כל זאת למרות שחייהם של העובדים משתנים ללא הכר. הנה הצצה כאובה לשגרה זו:
תאונה ראשונה אירעה ביום ראשון, 2.2. כאשר שני עובדים נפלו מגובה של 5 מטרים באתר בנייה ברחוב שמואל בייט בירושלים. האחד נפצע באורח בינוני והשני קל. הם פונו לבית החולים שערי צדק לקבלת טיפול.
התאונה השנייה אירעה ביום שני, 3.2 בחיפה כאשר עובד אשר בצע עבודות תיקונים בקומה ה-14 נפל. למרבה מזלו הוא נבלם במסתור כביסה בקומה 10. הוא קבל סיוע ראשוני במקום ופונה לבית החולים רמב"ם במצב בינוני.
התאונה השלישית אירעה ביום שלישי, 4.2, באזור התעשייה שדרות. התאונה אירעה בחצר מפעל. כמות קרטונים נפלה על העובד, 64. כוחות של מד"א הגיעו לתת לו טיפול במקום והוא פונה במצב בינוני עם חבלת ראש לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.
תאונה נוספת, רביעית במספר, אירעה גם היא ביום שלישי, במפעל בעיר אשדוד. התאונה אירעה כאשר צמיג משאית התפוצץ במהלך עבודה. העובד, 30, פונה לבית החולים אסותא במצב בינוני עם חבלות בחזה ובפנים.
התאונה החמישית אירעה ביום רביעי, 5.2, בנתניה. התאונה אירעה כאשר עובד נחתך ממסור דיסק במפעל באזור התעשייה הישן בנתניה. העובד, 53, פונה במצב בינוני עם חבלה בגפיים העלויות לבית החולים שיבא תל השומר.
התאונה השישית אירעה ביום חמישי, 6.2. בעיר תל אביב. התאונה אירעה כאשר עובד בן 30 נפצע מחפץ כבד שנפל עיו ופגע בו סמוך לאתר בנייה ברחוב בן יהודה בתל אביב. ככל הנראה נפגע מקורות בטון אשר השתחררו ממנוף על גבי משאית. העובד פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב.
תאונה שביעית, נוספת, אירעה גם היא ביום חמישי, בקיבוץ במועצה אזורית מגידו. התאונה אירעה כאשר עובד, 20, נחתך ממסור דיסק. העובד פונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם, עם חבלה בגפיים התחתונות.