05-03-2017

הבוקר נפצע באורח אנוש עובד נוסף שנאבק בשעות אלו על חייו בעוד במשרד ראש הממשלה דואגים לכיס של חבריהם, כי "בהתאחדות בוני הארץ לא אהבו את התוכנית, שצפויה לפגוע בכיסם של הקבלנים, ופנו בחודש האחרון ליו"ר קבינט הדיור אביגדור יצחקי ולמשרד ראש הממשלה, בבקשה למנוע או לעכב את המהלך"

הון-שלטון כבר אמרנו? קשה להבין איך מחדל הדמים בענף הבניין ממשיך וגובה קורבנות מדי יום ושבוע, מבלי להתייחס לסדרי העדיפויות המעוותים של מקבלי ההחלטות האחראים על עצירתו. הדאגה לחברות הבניה עומדת מעל לכל דאגה ומאבק על שלומם ובטיחותם של העובדים בענף. נראה שבלשכת ראש הממשלה מתייחסים ללחץ הציבורי הגובר כמטרד זמני שצריך לקבור דרך בירוקרטיות ממושכות עד שיעבור זעם. הסנקציות שמקדם השר כץ עוד לא החלו לפעול, עוד לא תוגברו המשאבים במינהל הבטיחות בכדי שאפשר יהיה בכלל ליישם את היוזמה – וכבר מגיעות הדרישות להקלה רגולטורית והרגעת הקבלנים.

באחריות כולנו לדאוג שהזעם הציבורי ילך ויגבר עם כל הרוג ופצוע שמתווספים לרשימה הארוכה והמצמררת של קורבנות ענף הבניין – עד שנהפוך את הפירמידה על ראשה והדאגה לעובדים תכתיב את המדיניות והמציאות בשטח! לא עוד קורבנות שקופים!